DHC-BT 282 akku és töltés teszter

DHC-BT 282 akku és töltés teszter
- akkuteszt max. 1200 A EN
- feszmérés 4,5 - 16 V
- töltésteszt
- indításteszt
- belső ellenállás elemzés
18 500 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Részletek
Használati utasítás
DHC BT 280 digitális akkumulátor teszter
A DHC BT 280 akkumulátor teszter alkalmas 12V-os akkumulátorok, indító- és töltőrendszer tesztelésére
1. Mielőtt elvégzi az akkumulátor tesztet kapcsolja le a gyújtást, minden
elektromos fogyasztót és töltést. Zárja be a jármű összes ajtaját és a
csomagtartót.
2. Győződjön meg róla, hogy az akkumulátor termináljai tiszták. Tisztítsa
meg kefével, ha szükséges. A fekete csipeszt kapcsolja az akkumulátor
negatív sarujához, a piros csipeszt pedig az akkumulátor pozitív sarujához.
3. A következőket látja majd a kijelzőn:
BAT xx.xx , amely az akku feszültségét mutatja V-ban.
Nyomja meg az (▲/▼ )-t a BAT – akku tesztelés funkcióhoz, majd az
ENTER-t ¿
Megjegyzés: ha HI / LO / ---- jeleket lát a kijelzőn, annak jelentése:
„túl magas”/”túl alacsony”/”feszültség lüktet”
4. Nyomja meg a (▲/▼ )gombot az akkumulátor típusának kiválasztásához:
SLI Folyadékos akkumulátor
AGMS AGM Spirálcellás akkumulátor
GEL VRLA/GEL akkumulátor
AGMF AGM síklemezes akkumulátor
Nyomja meg az ENTER-t.
5. Nyomja meg a (▲/▼ ) gombot az EN, DIN, SAE, IEC szabvány beállításához:
Nyomja meg az ENTER-t.
6. Nyomja meg a (▲/▼ ) gombot az indítóáram beállításához .
SAE : 40~1200 CCA, DIN : 20~670 CCA, IEC : 25~790 CCA, EN : 35~1125 CCA,
CA(MCA) (0oC): 70~1440 CA(MCA)
Nyomja meg az ENTER-t, hogy megkezdje a tesztet.
7. Ha BAT xx.xx V kiírás jelenik meg, akkor töltse fel az akkumulátort és tesztelje újra. Ismételt kiírás esetén
az akkumulátort ki kell cserélni.
8. Ha BAT.CHARGED felirat jelenik meg, akkor a (▲/▼ ) gombokkal válasszon igen/nem, és nyomja meg
az Entert.
9. Várjon pár másodpercig, amíg a teszt befejeződik, amit az aktuális mért feszültség és CCA értékkel jelez ki a
készülék.
A (▲/▼ ) gombokkal választhat a megjeleníthető adatokból:
SOC töltöttségi állapot %
SOH „egészségi” állapot %
mW belső ellenállás
Minősítések:
OK az akkumulátor megfelelő
OK RECHARGE az akkumulátor jó, de fel kell tölteni
BAD az akkumulátor hibás
RECHARGE&RETEST az akkumulátort meg kell tölteni és újra tesztelni
ERROR hiba a mérés közben: vagy a csipeszek rosszul csatlakoznak vagy nagyobb az
akkumulátor a tesztelhetőnél
Hasonló termékek
Adatok
argep.hu