Új jelszó kérése
TOP termékek
Termékajánló
Termék részletek


DHC- BT222 akku és töltés teszter

DHC- BT222 akku és töltés teszter
14 600 Ft
- akkuteszt max. 1125A EN
- feszmérés 7-15V
- töltésteszt
- indításteszt
  • Használati utasítás
    DHC BT 222 digitális akkumulátor teszter
    A DHC BT 222 akkumulátor teszter alkalmas 12V-os akkumulátorok, indító- és töltőrendszer tesztelésére
    1. Mielőtt elvégzi az akkumulátor tesztet kapcsolja le a gyújtást, minden
    elektromos fogyasztót és töltést. Zárja be a jármű összes ajtaját és a
    csomagtartót.
    2. Győződjön meg róla, hogy az akkumulátor termináljai tiszták. Tisztítsa meg
    kefével, ha szükséges. A fekete csipeszt kapcsolja az akkumulátor negatív
    sarujához, a piros csipeszt pedig az akkumulátor pozitív sarujához.
    3. A következőket látja majd a kijelzőn:
    xx.xx , amely az akku feszültségét mutatja V-ban. Nyomja meg az ENTER-t.
    Megjegyzés: ha HI / LO / ---- jeleket lát a kijelzőn, annak jelentése:
    „túl magas”/”túl alacsony”/”feszültség lüktet”
    4. Nyomja meg a (▲/▼ )gombot az akkumulátor teszt kiválasztásához: bAtt . Nyomja meg az ENTER-t.
    5. Nyomja meg a (▲/▼ )gombot az akkumulátor típusának kiválasztásához:
    SLI Folyadékos akkumulátor
    SEAL Kötött elektrolitos akkumulátor: VRLA/GÉL/AGM
    Nyomja meg az ENTER-t.
    6. Nyomja meg a (▲/▼ ) gombot az EN, DIN, SAE, IEC szabvány beállításához:
    Nyomja meg az ENTER-t.
    7. Nyomja meg a (▲/▼ ) gombot az indítóáram beállításához (CCA).
    SAE: 200-1200CCA, DIN: 110-670CCA, IEC: 130-790CCA, EN: 185-1125CCA
    Nyomja meg az ENTER-t, hogy megkezdje a tesztet.
    8. Ha CHA- kérdés jelenik meg (töltés után van az akku?), akkor válasszon: YES / NO
    9. Várjon pár másodpercig, amíg a teszt befejeződik, mely után négy eredmény születhet, amit az aktuális mért
    értékkel együtt jelez ki a készülék.
    * XX.XX zöld LED világít: PASS : Az akkumulátor jó és működőképes.
    * XX.XX zöld és sárga LED: PASS & RECHARGE: jó akku, de fel kell tölteni
    * XX.XX sárga és piros LED: RECHARGE & RETEST: az akkut tölteni és újra tesztelni
    * XX.XX piros LED: FAIL: Az akkumulátor hibás, ki kell cserélni.
    * ERR + második piros LED: LOADING ERROR: - csatlakozási hiba, vagy az akku
    CCA-ja túl magas.
    10. A mérés végén vegye le a csipeszeket
    A teszt után az előzőleg beállított értékek öröklődnek.
    Hibakezelés:
    HI az akku feszültsége 15V fölötti
    LO az akku feszültsége 7V alatti
    A kijelző üres: szakadt akku vagy nagyon alacsony feszültség vagy fordítva felrakott saru.
    System teszt
    1. A következőket látja majd a kijelzőn:
    xx.xx , amely az akku feszültségét mutatja V-ban. Nyomja meg az ENTER-t.
    Megjegyzés: ha HI / LO / ---- jeleket lát a kijelzőn, annak jelentése:
    „túl magas”/”túl alacsony”/”feszültség lüktet”
    2. Nyomja meg a (▲/▼ )gombot az rendszer teszt kiválasztásához: SySt . Nyomja meg az ENTER-t.
    3. Kapcsoljon ki minden fogyasztót a járműben (világítás, légkondicionáló, rádió, stb.), mielött a motort
    beindítaná.
    4. A kijelzőn a CrAn felirat látható. Nyomja meg az entert az akkumulátor minimum feszültségének
    kijelzéséhez.
    5. Indítsa be a motort. Olvassa le az indítózás közbeni legalacsonyabb akkufeszültséget:
    A., Ha a min. feszültség > 8,5V akkor a zöld LED világít: az indítórendszer jó.
    B., Ha a min. feszültség 8,5V-7,2V közötti, akkor is a zöld LED világít, de az indítórendszer gyenge.
    Ilyenkor ellenőrizze a csatlakozásokat, a vezetékeket és az indítómotort.
    C., Ha a min. feszültség < 7,2V akkor a sárga LED világít: az indító rendszer hibás.
    Ilyenkor ellenőrizze a csatlakozásokat, a vezetékeket és javíttassa meg az indítómotort.
    Töltőrendszer teszt
    1. Indítási rendszer teszt után nyomja meg az ENTER-t a töltési rendszer teszthez. A kijelzőn a CHAr
    felirat látható. Nyomja meg az ENTER-t.
    2. Járassa a motort 1200-1500 fordulaton, közben olvassa le a mért feszültséget.
    A., Ha a feszültség 13,6-14,6V között van, a zöld LED világít: a töltőrendszer jó.
    B., Ha a feszültség nagyobb, mint 14,6V a piros LED világít: a töltőfeszültség túl magas, ellenőrizze a
    feszültségszabályzót.
    C., Ha a feszültség kisebb, mint 13,6V a sárga LED világít: a töltőfeszültség túl alacsony, ellenőrizze a
    csatlakozásokat, a vezetékeket és a generátort.
    3. Ezután terhelje meg a generátort: kapcsolja a világítást, a ventillátort, esetleg a hátsó ablakfűtést,
    közben olvassa le a mért feszültséget.
    A., Ha a feszültség 13,6-14,6V között van, a zöld LED világít: a töltőrendszer jó.
    B., Ha a feszültség nagyobb, mint 14,6V a piros LED világít: a töltőfeszültség túl magas, ellenőrizze a
    feszültségszabályzót.
    C., Ha a feszültség kisebb, mint 13,6V a sárga LED világít: a töltőfeszültség túl alacsony, ellenőrizze a
    csatlakozásokat, a vezetékeket és a generátort.
    4. Kapcsolja le a fogyasztókat és állítsa le a motort. Elemezze a mért értékeket.
  • Szállítás 
    1-3
    Cikkszám
    DHC-BT222
    Tömeg
    1 kg/db
Webáruház készítés